Tallinn SAR
  • AVALEHT
  • KÕIK JUTUD
  • ENNETUS JA KOOLITUSED
    • Ennetustegevused
    • Meeskonnakoolitus
    • Olukorrast merehädas
  • KONTAKT
    • Kontakt
    • Tallinn SAR
  • TULE TOETAJAKS
Tallinn SAR
  • AVALEHT
  • KÕIK JUTUD
  • ENNETUS JA KOOLITUSED
    • Ennetustegevused
    • Meeskonnakoolitus
    • Olukorrast merehädas
  • KONTAKT
    • Kontakt
    • Tallinn SAR
  • TULE TOETAJAKS

Olukorrast merehädas

Ennetusmaterjal, Mereohutus, merepäästjale, SAR, Tallinn SAR

Olukorrast merehädas

8. juuni 2017
By petskratt
0 Comment
2335 Views

Ikka juhtub – õnnetus ei hüüa tulles. Kas jääd madalikule, kütus saab otsa, manööverdusvõime kaob või jääte tormi kätte. Selliseid juhtumeid juhtub Tallinna lahe piirkonnnas kogu aeg. Parim viis on neid õnnetusi ennetada, aga kui juhtub, siis targutamine enam ei aita. Tuleb tegutseda!

Kui oma jõud üle ei käi kutsu abi koheselt. Eriti hilisel tunnil. Tee kindlaks oma võimalikult täpne asukoht, hinda olukorda ja helista Merepääste Keskusesse või hädaabisse, kust suunatakse teie kõne edasi.

Merevalvekeskuses soovitakse teada teie aluse suurust, asukohta, kahjustusi ja olukorda ning inimeste arvu. Sealt edasi võtab otsingu- ja päästetööde kordinaator vastu juba edasised otsused ning välja saadetakse vastava piirkonna päästeüksus.

Merahädas olles helista:
Merevalvekeskus: +372 619 1224
Hädaabi: 112

Varapääste, kus inimesed on väljaspool ohtu, on üldjuhul tasuline teenus, et katta jooksvad väljakutse ja valmisoleku kulud. Tallinn SAR väljakutse tunni maksumus on 150 € ja sellest teavitatakse hädasolijat reageerimise jooksul ette.

Näpunäiteid, kui veesõidukiga on probleeme 

Võimalikud põhjused, kui päramootor ei käivitu:

  • kütus on otsas;
  • kütusepaagi ventiil on suletud
  • kütusevolik on halvasti kinnitatud
  • mootor on üle ujutatud
  • kütusefilter on ummistunud
  • aku juhtmed ei anna ühendust
  • kütusepump ei tööta
  • gaasi hoob ei ole neutraal asendis

Jõu ja jõudluse kadumine

  • kütuses liiga palju õli;
  • kütuse-õhu segu liiga lahja
  • vigane süüteküünal
  • sõukruvi vigastus
  • vale sõukruvi
  • veesõiduk on üle koormatud
  • vee-elustik/vetikas paadi all

Previous Story
Merepääste ajalugu
Next Story
Tule merepäästjaks

Related Articles

Väikelaeva kategooriad ja nõuded varustusele

Konstruktsioonist lähtuvalt jaotatakse väikelaevad käesolevas määruses järgmistesse kategooriatesse: A-kategooria (ookean)...

Merepääste ajaloost Eestis

Eesti merepääste ajalugu 19. sajandi keskpaigaks kannatas Venemaa laevaehitus ja...

Teised jutud

  • Väikelaeva kategooriad ja nõuded varustusele Neljapäev, 19, märts
  • Merepääste ajaloost Eestis Kolmapäev, 4, märts
  • Meeskonnakoolitus Teisipäev, 3, märts
  • Tallinn SAR Teisipäev, 17, apr.
  • Tegevusraadius Teisipäev, 17, apr.
  • Vabatahtlik merepääste Teisipäev, 17, apr.
  • Ennetustegevused Teisipäev, 17, apr.
  • Turvaliselt merel Kolmapäev, 14, märts
  • Tallinna Vanasadam Laupäev, 10, veebr.
  • Tänud meie toetajatele Esmaspäev, 3, juuli
  • Tule toetajaks Esmaspäev, 3, juuli
  • Tule merepäästjaks Esmaspäev, 3, juuli
  • Olukorrast merehädas Neljapäev, 8, juuni
  • Merepääste ajalugu Kolmapäev, 15, märts
  • info@sartallin.ee
  • Merevalvekeskus: 61 91 224
Copyright 2020 Tallinn SAR.
SearchPostsLogin
Neljapäev, 19, märts
Väikelaeva kategooriad ja nõuded varustusele
Kolmapäev, 4, märts
Merepääste ajaloost Eestis
Teisipäev, 3, märts
Meeskonnakoolitus
Teisipäev, 17, apr.
Tallinn SAR
Teisipäev, 17, apr.
Tegevusraadius
Teisipäev, 17, apr.
Vabatahtlik merepääste

Welcome back,